Good things I take with, good things I leave behind.

Den 20:e flyttar jag!! Hejdå angered, det var kul så länge det varade, men allt har sitt slut. Bra eller dåliga slut, man kan bara hoppas på det bästa.

Var o solade igen, tror nog jag har fått färg, jag tycker det iaf.

Idag höll ja på att ramla minst 10 ggr på väg, och från skolan, pinsamt värre!!

Nästa vecka ska jag ut o fira min födelsedag, efter blivet, jag vet! Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Har jättemycket att göra i skolan, blir stressad bara jag tänker på det. Men det fixar jag.

It's only a matter of time.

Gahhh, saknar dig! dumma dig, som försöker vara så snäll o trevlig hela tiden. Jag kan inte låta bli att tycka om dig. Varför fattar inte han det?

Aja. Ska underhålla mig med läxor så att jag inte tänker på honom mer.


I feel the panic crawling beneath my skin

Adios.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0