I'm alive !

Har mycket plugg kvar, men det fixar jag, stöttande vänner och familj är bra o ha ;) tack för att ni tror på mig.

Så iaf, igår var jag inte vid medvetande riktigt. lite som en zombie i slutet.

Igår var jag i skolan hela morgonen och till kl 16.00 tog tåget som självklart fick lust o försena sig JUST igår av alla dagar. Så mamii och min lillebror fick vänta på mig lite mer. Vi kom försent till visningen av lägenheten, men de var så trevliga och sa det inte gjorde något. Vi gick vilse förresten! Så vi irrade runt i kanske nån timme eller så. Men vi kom fram tillslut, INTE tack vare google maps. Den SUGER kossa.

Oh well

Så vi kollade på lägenheten och jag har redan bestämt mig för att jag vill ha den ! men mami och lillebror tvekar. Det är fult inrett, men inget som jag inte kan fixa.

Så jag kommer försent till träningen också, men det gick bra ändå, tränade arslet av mig, fick testa kjolen också! :D Det är ganska svårt att få den att röra på sig, så man måste verkligen överdriva alla rörelser så att kjolen hänger med. Men jag klarade av det på första försöket ! :D Är jag glad över det, börjar känna att min kropp blir starkare, kan gå upp för skolans trappor utan att tappa andan ! :D yaaay, andas fortfarande som en kossa när jag gått upp till tredje våningen, men det har iaf blivit bättre haha.

Det jag tränar är Caporales, gruppen jag dansar i heter Raymi, det är en slags boliviansk folkdans vi dansar, sånt kan man se på karnevaler.















/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0