AI

Igår var det verkligen suuuuper kul :D Var nykter o glad med mina fulla vänner haha. Fick massor av alkohol på min klänning, inte kul alls kan jag säga, fick gå på toa o torka mig med en massa papper minst två ggr, vissa personer blir ju verkligen galna efter ett par shots haha. Bra musik och glada människor, fin lokal dessutom. Längtar redan till nästa AI.

Så idag är det alla hjärtans dag, firade det med Ullis genom att äta en romantisk middag för två, hahaha. Hon åt en ciabatta och jag åt sushi :D Mums !

Är så glad idag, men jättetrött. Kan knappt plugga, har läst samma text om o om igen. fifan vad trög jag känner mig.

Nu ska jag iaf dricka te, adios !






/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0