Words that are not empty

Har kommit in i en sån där bokmalsperiod hehe. Köpte två nya böcker idag. Torbjörn Flygts "Himmel" och en annan bok "Den sista konkubinen", minns inte vad författaren heter och orkar inte riktigt kolla upp det hehe. Så lat är jag idag.

Igår blev jag full.
Hade jättekul med Emma ^^ Mitt i all fyllesnack så planerade vi en backpackingtrip!!! :D Har ALLTID velat backpacka! Tågluffa och allt det där. Har läst om det i böcker och det har alltid låtit så himla spännande och kul. Spara måste man. Men det är lika bra, gör ändå inget speciellt med mina pengar, slösar bara på onödigheter. Det är på sommaren vi åker bort. Blir så himla glad av tanken ! 2011 kommer bli underbart !






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0