My soul is not for sale




Lilla nördiga säl ^^
,


Har jobbat hela dagen idag, ätit supergod mat, min mobil har överstigit sin budget, mina fötter värker, saknar min snygging, har glömt att posta mina csn-papper, har städat mitt rum nu och igår köpte jag skor ^^ Så dagen har känts ganska random höhöh. Får inte glömma att posta imorgon!!! Behöver mitt csn-kort för att få ett billigare gymkort ! Mööö... vill spara, måste bli snål som en bitch. Men det kanske inte blir så, det ligger inte riktigt i mitt system =/ Jag slösar i onödan på skitsaker, det är jag bra på. dessutom har jag alltid sönder eller tappar bort saker så då blir det ju dyrt :'(

Kanske borde sälja min konst O.O

Ska sova nu, godnatt !






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0