It was supposed to get better as the time passed by

 

 

Jag i rött


Idag har jag bara försökt återhämta mig från gårdagens jobb haha. Är så himla död. Det finns trappor på jobbet, så fick springa upp och ner för dem hehe, bra motion, men man är helt slut efteråt.. Inte konstigt då halva jag är av ren fett haha :P Men det gör inget, ska börja gymma och bli starkare. När jag får mitt csn-kort.

Spelade "The dig" idag, älskar det spelet. Ett gammalt PC-spel. Jag var för liten för att spela det när den kom ut, dessutom var jag inte tillräckligt smart haha, jag var 6 eller 7 år tror jag, men minns det spelet fortfarande. Emma gillar det spelet också haha, roligt att vi har det gemensamt ^^

Iaf är trött, men är ledig imorgon. Undrar vad jag hittar på. Måste stryka min nyårsklänning innan jag använder den. Den skickades med posten så nu är den lite skrynklig. Fast, kanske inte behövs. Det är ju en tight tubklänning så den lär inte vara skrynklig när den väl sätts på ^^.

Såg Juno nyss, gillar den filmen, speciellt skådespelerskan Ellen Page, hon är så duktig och söt :)






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0