Easy breezy






Hej allihopa ! :D Hehe. Imorgon jobbar jag på restaurangen ^^ Dock är jag bara provanställd. Om det går bra så får jag stanna. Det borde iofs gå bra för mig. Hoppas jag inte halkar eller tappar någon tallrik hähä..

Iaf, köpte nya byxor, två par stay-ups och två klänningar. Har tydligen fått min lön! :D I förtid! gissa om jag gillade den överraskningen hehe.

December 31 ska jag och min snygging äta på en restaurang. Hade hoppats på ett bord på heaven 23, men det blev inte så. Det var fullbokat. Varför måste det finnas så många personer som tänker så långt i förväg? Varför kan inte de bara lata sig och glömma bort att boka, så lilla jag hade hunnit få ett bord? Men men. Det blir istället Skojarbacken, hade aldrig hört talas om stället. Men de verkar ha jättegod mat ^^ Och en knäpp meny haha.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0