Buenos dias!

Vaknade för inte så längesedan. Och lade märke till att mina mage är helt uppblåst. Har knappt sovit i 4 timmar. Har sovit ca.9 timmar på två dygn. Det är inte mycket det.

Börjar bli sjuk. Känner det. Huvudet är tungt oah jag är lite täppt i näsan. Huvudet värker en aning också.

Vill sova.

Blev nästan klar med gubbe nr 1. Men inte riktigt. Får finslipa det idag :) Men annars är jag ganska nöjd. Ska läsa om ett par andra gubbar idag. Får se hur mycket jag får gjort då. 6 dagar kvar tills det ska lämnas in. Får inte lata mig! Satsar på VG den här ggn med.

Aja, laddar min mp3. Den ska göra mig sällskap en bit på vägen :)

c ya !


min studeeeent
Behöver en puss idag också.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0