AAWWEESOOOOMEEE!!!

GADDAAAMN!! hahah, inatt var det verkligen gaaaalet. Har inte varit med om sånt på jätteläänge.

Mitt ex kompis försökte dra en frank ( ta vännens ex= jag)!!!

Att försöka sig på en väns ex är ju helt feeel!!! Speciellt om förhållandet var seriöst :S asshole. Kan inte fortsätta vara vän med honom, han har missförstått min vänlighet. Fan vad irriterande, man är inte intresserad i varenda jävel man är snäll mot -.- blev så irriterad för att han inte fattade vinken! seriöst, jag knuffade honom och sprang ifrån honom. Kan man vara tydligare?  Han fortsatte o komma fram till mig o dra i mig. Är detta vad man kallar för stalker beteende? Han hittade mig vart jag än gick -.-

restenv av kvällen var bara kul! :D vi dansade och skrattade, så som en fest ska vara helt enkelt :D

Btw så drack jag bara vatten, jag förfestade inte ens. Festade i nyktert tillstånd. har  inte gjort det på hur länge som helst, drf var jag tvungen o påpeka det hahha :D

Jag är så glad över hur festen avslutades, och är väldigt tacksam över mina vänner som bryr sig så mycket om mig :)

bilder kommer upp när jag vaknar och är pigg :)






/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0