It was a good night.

Har sovit ut ordentligt idag ! Idag har jag koll på vad det är för dag haha, har inte haft koll på dagarna eller tiden på ett tag nu. Weird huh? Sure is!

Började dagen med toast, sallad, stekt ägg och O'Boy ,Yummii ^^



Så kan maten se ut ibland :P Dock inte dagens frukost, detta är en gammal bild.


Nu när jag har ätit ska jag gaddamn slappa vid datorn tills jag måste börja göra mig iordning inför jobbet. Mamma har fixat pannkakor !!! Min mun vattnas, ska äta sönder snart ^^

Bio på tisdag ! Det blir New Moon. Twilight filmen var ganska bra, dock vinner boken tycker jag. Har läst ut alla böcker redan, så får se om New Moon filmen är bättre än boken. Har inga höga förväntingar på filmen, men det blir iaf kul att umgås med mina vänner. Har inte sett någon av dem på ett tag känns det som.

Nu ska jag äta pannkakor med honung på, adios !






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0