Ingen bio, lönebesked och en spindel i rummet!

Ingen New Moon på tisdag för mig :( istället blir det jobb. Men jag tänker positivt! Mer pengar för HKG!

Idag så jobbade jag, hade glömt ett par skor hemma hos Julia så stack dit och hämtade dem. Stannade kvar o lagade mat och efterrätt. Allt var så hiiiimla gott att jag åt för en hel vecka. Magen nästan sprack, hade jag haft jeans på mig hade jag varit tvungen att ta av mig dem, så illa var det med andra ord.

Vi kokade kyckling och burglûr(?), hackade salladen samt gjorde två olika dressingar, till efterrätt gjorde vi fruktsallad som vi rev lite vit choklad till, sedan lade vi till grädde och Julia rev mandelmassa till sin fruktsallad. Muuuums :D

Är trött som bara den nu, blev lite glad för att jag fått mitt lönebesked, it was nice ^^. Men blev mindre glad när jag upptäckte en spindel på väggen. Ropade på mamma som räddade mig från den lilla skrämmande varelsen.

Imorgon är jag äntligen ledig :D awesome.

Ska snart in till vardagsrummet och göra en Dreamcatcher. Imorgon ska jag nog vaccinera mig, och Maribari har lovat att väcka mig. så får se om jag överlever sprutan.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0