BULLSHIT!

New moon filmen SÖÖÖÖÖÖG. Helt enkelt. Och de som säger att den inte gjorde det, ni har tydligen inte läst boken.
Movin on !

Imorgon ska jag på intervju, får se om det går bra, har inte uppdaterat mitt CV på länge, hehe. Ska göra det snart. Eller sen. Later later .. Ska först bara slappa framför datorn efter att ha haft en hård dag på jobbet. Juste, gjorde klart min dreamcatcher nyss ^^ Den blev jätte söt, får se om den faktiskt funkar, det är meningen att den ska "fånga" mardrömmar och släppa igenom drömmar.  Fast även om den inte funkar så är den söt, ska nog använda den som ett halsband eller liknande. Fast först ska jag nog göra den lite finare.


Snart klar med den, använde en nyckelring och lite tråd.



Och här är den klar, den är fortfarande tråkig, men ska fixa den sen. Söt blev den iaf ^^

Ska nog börja fixa mitt CV nu.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0