what to do?

Sitter och kollar på the simpsons just nu, därefter är det paradise hotel som gäller. Paradise hotel är väldig töntig program men när man inte har nånting annat och göra så kan man inte göra nånting annat än att kolla...hm....what to do?


The simpson


Paradise hotel

Kommer nog dra mig ensam till stan och kollar på julklappar till mig bror, sedan ska jag köpa lite små julklapps grejer till min baby istället för en present för att göra det lite kul=P, sedan måste jag lämna tillbaka vissa grejer som jag hade köpt för några dagar sen.



Känner mig lite seg just nu, vill hitta på nått kul men som sagt, what to do? Vill börja baka igen, men orkar inte längre=/

På freda ska jag till borås och träffa min baby, och då ska jag laga min berömda lasagne som alla älskar=) Hope he likes it(a)



puss och kram // Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0