Under veckan....

Hmm...det har inte hänt så mycke under veckan. Jag har varit hos läkaren för att kolla upp en sak, och tydligen var jag tvungen och ge blod prov. Jag brukar inte få så ont när jag tar blod prov men den här gången gjorde det väldigt ont, speciellt när hon var tvungen och sticka mig 3 gånger för att de första två gångerna blev inte lyckad. När jag såg hur mitt blod forsade i röret så blev jag nästan svimmfärdig, det är en sak att ta blod prov på andra människor men en helt annan sak att se sitt eget blod. Så när jag äntligen var klar gick jag tillbaka till läkaren så sa hon att hon va tvungen att ta en stick prov på fingret också för att ställa en riktig diagnos. En sak som är värre än blodprov på armen är stickprov på fingret. Inte en kul dag kan jag säga.

På onsda åkte jag ner till min baby, skulle dit för att hälsa på min baby och för att äta julbord tillsammans, men istället blev det ändrade planer. Min baby föreslog att åka hem till honom istället och kolla på film, så det va det vi gjorde. Eftersom matkön var så lång gick vi till ica istället och köpte massa andra goda saker, som tex kyckling enchilades, kycklingspett, revben, potatissallat och tsaziki yoghurt, muuuums va det. Efteråt åkte jag tillbaka till göteborg där jag träffade några vänner och gick runt i stan.

Efter det har det inte hänt så mycke, har städat mycke och vilat mycke. Nu fattas det bara att göra klart mitt cv sen är jag klar med allting.

Förresten så är det min och min baby´s 4 månaders dag ida, me so happy =) är så glad att jag har träffat honom och han gör mig alltid glad, önskar bara att jag kunde träffa honom varje dag.

Jag saknar dig jätte mycke baby :-*

Ha det så bra // Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0