Lussekatter!=)

Nu har vintern börjat, yaay.=) Snart kommer det snöa och solen börjar titta fram. Vill till liseberg, men väntar nog tills det snöar, då blir det mer mysigare.

Bakade lussekatter igår, lyckad blev det iallafall. Jessy kom och besökte mig ida och åt några lussekatter, jag hade bjudit några andra vänner också men tyvärr så jobbade de flesta så inga fler kom =(. Men det gör inget, ska åka till borås imon till min baby och bjuda honom på lite lussekatter och te.

Jag har tvättat och städat idag också, så jag är jätte trött. Känner för att ligga i sängen resten av dagen.

Har även bestämt mig och börja söka jobb, kanske till café tintin eller kanske som en dagisfröken, får se hur det går nu=).

Ne nu ska jag ligga i sängen och kolla på tv, ha det så bra.

Puss och kram // Maria 


Klänningen jag fick av min baby =) (K)


Vädret där jag bor=)


Mina lussekatter =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0