KLASSFEST FTW !

Haha är äntligen hemma!! Mitt hår luktar rök och sprit, min andedräkt luktar sprit och chips, mina strumpbyxor är trasiga lite här och där, mina skor är smutsiga, resultatet av en galen klassfest haha :D

Har aldrig varit med om så galna klasskamrater haha. Roliga som få.

Så vad hände igår? Jo, jag fick inte tag i Dr.evil, så Emma och jag stack till The queen för en billig fylla. Men vi blev aldrig mer än lagom påverkade. Vilket var bra, annars skulle jag inte minnas allt det galna som hände igår ! :D

Jo så vi åker hem till Johan vars hem vi skulle festa i. Stod i en hel kvart och väntade ute i kylan. Men vi kom till slut fram till hans hem. Så då var nästan hela klassen redan där. Vi drack glögg och minglade, åt chips och russin, lyssnade på lite musik och spelade tv-spel. Måste bara påpeka att jag slog alla på fighting spelet 8 ) Men de tog det som män, så inga tårar fälldes :P hihi.

När killarna väl fick i sig kanske ett glas för mycket började de ta av sig och sedan sprang de ut i kylan och kastade sig i snön , ronja rövardottern all over again, fast med underkläderna på :P Sedan gick några till Linnea och bad henne riva dem på kroppen hahahaha, så sedan gick killarna runt med rivmärken över mage och rygg :P

Alla dansade till musiken och skrattade och snackade om skitsaker, talade om hur mycket de tyckte om varandra, vissa visade det genom att kyssas och kramas.

Jag var i chocktillstånd, fick veta en massa jag inte visste om mina f.d. klasskamrater haha. Hade ingen aning alls ! haha.

Så tillslut så blev alla trötta och drog oss hem, vissa sov över. Stackars johan som får städa upp efter oss också ! :(




Dessa svepte jag, förutom gin and tonic drinken :p




Såhär såg det ut när vi kom fram till festen.











Såhär kul hade jag..



Sen började det hända saker :P



Rivmärken på Paul :P De andra väntade på sin tur.



Västtrafik ville inte visa mig tidtabellen. Damn u.



Topless guys going wild ! haha.



Gustav och jag



Gustav jag och Johan


Johan och jag.



Rivmärken



hahah blottaren Carl



Jag är lite trött och Johan drar en snuskmin :P


Gustav blev kärleksfull



Några andra som blivit trötta





Oscar föll omkull o drog med sig Paul



Jag o Dana



Gustav, jag och Dana


Jag ser iaf fram emot nästa klassfest ! ^^






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0