Bara för att ..

Var på stan idag o köpte till slut ett linne, åt sushi idag :) Mums. Today was a good day. Fick mig ett gott skratt då min vän tog på sig en kycklingdräkt ! hahah. Knäppa vänner är de bästa man kan ha ! :D haha.

Vi gick och gick tills jag fick skoskav. Men vi alla hittade vad vi letade efter.

Behöver inte köpa fler saker egentligen, men det blir så att jag gör det ändå, haha. Klickade hem en kjol och två par skor, allt för mindre än 500 kr. FYND! Och så linnet som jag köpte idag. Vet precis vad jag ska ha på mig till de kommande två festerna.

Lite knäppt att planera det redan nu, det är ändå ett par dagar kvar hehe. Men det är kul! Och jag ser fram emot dessa dagar lite extra nu ^^

Vill hitta lite smycken också. Fick låna mamis sjukt snygga halsband. Den är verkligen MÄKTIG! Svart och silver, me gusta mucho ^^

Det gav mig mer lust att köpa smycken i HKG. Undrar vad det finns för urval därborta?
Finns nog allting! Eller det är vad jag hoppas på iaf. Blir besviken annars..

Men inte att förglömma!



Say hello to my yellow friend ^^

Haha Dr.evil is a chicken :P






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0